Veelgestelde vragen - Tickets
Wat is de toegangsprijs voor de Negenmaandenbeurs?
In de online voorverkoop betaal je € 17,95. Aan de kassa € 22,00.
Hoe kan ik een ticket kopen voor Negenmaandenbeurs?
Tickets kunnen gekocht worden via deze website.
Is er korting voor 65+?
Nee. We hebben geen korting voor 65+.
Is er korting voor kinderen?
Kinderen zijn ook van harte welkom.
Kinderen tot en met 4 jaar zijn gratis, kinderen van 5 t/m 16 jaar betalen € 5,00 voor een toegangsticket.
Kan ik korting krijgen op tickets?
Eventuele acties worden via onze maandelijkse E-newsletter en op social media bekend gemaakt.
Waar kan ik een ticket kopen?
Je kunt een ticket kopen via de ticketpagina.
Tijdens het evenement kun je tickets ook kopen bij de ingang.
Moet ik een datum kiezen waarop ik naar Negenmaandenbeurs 2024 wil komen?
Ja. Negenmaandenbeurs 2024 werkt met tickets per dag en datum. Tickets geven alleen toegang tot het evenement op de datum dat op het tickets staat vermeld.
Hoeveel tickets kan ik bestellen?
U kunt maximaal 10 tickets online bestellen.
Hoe werkt het online bestellen van een ticket?
Via de Negenmaandenbeurs website kan gemakkelijk online een ticket gekocht worden. In de bestelmodule kan er worden aangegeven hoeveel tickets er nodig zijn. Na het voltooien van de bestelling wordt er via e-mail een e-ticket verstuurd.
Dit is het toegangsbewijs. Je kunt je e-ticket laten scannen vanaf je smartphone voor toegang tot de beurs. Heb je geen smartphone? Print dan je e-ticket uit en neem het mee. Het e-ticket heeft een unieke barcode die slechts eenmalig gebruikt kan worden, dus kopiëren is zinloos.
Ik ben mijn ticket kwijt of kan ze niet vinden
Heb je tickets gekocht, maar ben je deze kwijt of heb je ze niet ontvangen? Je kunt de gekochte tickets gemakkelijk opnieuw laten verzenden.
Ga naar consumer.paylogic.nl/tickets en vul op deze pagina je e-mailadres in.
Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit e-mailadres worden dan nogmaals aan jou toegestuurd.
Moet ik mijn e-ticket printen?
Nee. Dit hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen vanaf je smartphone.
Ik heb geen printer, kan ik e-tickets laten scannen?
Ja. De e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.
Kan ik met mijn ticket voor de Negenmaandenbeurs ook naar de Huishoudbeurs?
Nee. Het ticket voor de Negenmaandenbeurs geeft alleen toegang tot de Negenmaandenbeurs. Op zaterdag 18 februari start de Huishoudbeurs, voor €5,00 extra kun je ook de Huishoudbeurs bezoeken. Selecteer dan De Huishoudbeurs upgrade in de ticketshop. Dit Upgrade-ticket is alleen geldig i.c.m. een Negenmaandenbeurs ticket voor 18 februari!
Ik heb problemen bij het online bestellen van een ticket
Voor problemen bij het bestellen van een ticket ga naar: Customerservice Paylogic.
Kan ik mijn gekochte tickets ruilen van datum?
Het is mogelijk de datum van je tickets te wijzigen. Daarvoor wordt eenmalig een service fee (à € 1,95) in rekening gebracht.
Procedure
- Klik in de bevestigingsmail van de bestelling onderaan op de knop 'Bestelling Beheren'.
- Op de Bestelpagina kies je voor 'Meer acties'.
- Kies 'Tickets wijzigen'.
- Selecteer de tickets die je wilt wijzigen en klik op ‘Akkoord’.
- Selecteer de tickets voor de andere datum en voldoe de betaling (service fee).
Let op: heb je je ticket vóór 27 december gekocht, stuur dan een mail naar negenmaandenbeurs@rai.nl.
Kan ik na aankoop mijn tickets annuleren?
Het is niet mogelijk reeds gekochte tickets te annuleren.
Bij aankoop van de tickets kan bij de ticketprovider kan een verzekering worden afgesloten om voor verschillende situaties restitutie te kunnen ontvangen.