Ontmoet ruim 35.000 aanstaande en jonge ouders in 4 dagen


Wil jij jouw merk onder de aandacht brengen bij een koopgerichte doelgroep? Neem dan deel aan de Negenmaandenbeurs – het grootste evenement voor zwangerschap, baby’s en jonge kinderen. Van 18 t/m 21 februari in RAI Amsterdam. 

Ontmoet duizenden ouders die actief op zoek zijn naar producten, inspiratie en deskundig advies. 

De ontmoetingsplek voor (aanstaande) ouders en merken

  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
DeMiniClubLogoSmall


De Mini Club


De Mini Club is een speciaal ingericht gedeelte op de Negenmaandenbeurs, gericht op kinderen van 1 tot 4 jaar en hun ouders. Op ruim 500 m² kunnen peuters vrij spelen, ontdekken en genieten van optredens, terwijl ouders kennismaken met kindvriendelijke merken en producten. Wil je als merk zichtbaar zijn binnen de Mini Club? Dat kan! Er zijn speciale mogelijkheden voor deelname aan dit concept, met een stand in of rond het speelplein of via interactieve activaties.

Feiten en cijfers

35.000

Bezoekers

61%

Is in verwachting

83% 

Koopt

€295,-

Gemiddelde besteding

Waarom kiezen voor de Negenmaandenbeurs?


Wat is de kracht van een beursdeelname? In deze video vertellen merken als Bellysisters, World of Mies, BIBS en iCandy waarom zij kozen voor de Negenmaandenbeurs. Ze delen hun verwachtingen, ervaringen en waarom zij andere merken aanraden om ook deel te nemen. Bekijk de video en ontdek wat de beurs voor jouw merk kan betekenen.

video-thumbnail

Contact met onze salesconsultants


Heb je vragen over deelname aan de Negenmaandenbeurs of ben je benieuwd naar de online mogelijkheden op ons platform dat (aanstaande) ouders het hele jaar door bereikt? Bekijk dan de veelgestelde vragen of neem direct contact op met onze sales consultants. Zij helpen je graag verder en denken met je mee.

Isabel-Vermeer
Isabel Vermeer-Rotermundt
Senior Sales Consultant
Mara Quak
Junior Sales Consultant & Marketing Assistent

Exposanten over Negenmaandenbeurs

Tijdens de Negenmaandenbeurs krijg ik directe feedback van klanten en kan ik goede instructies geven over het gebruik van mijn product. De combinatie van mijn aanwezigheid op de beurs en de online campagne heeft mijn merkbekendheid vergroot. De samenwerking was professioneel en prettig – een enthousiast team met goede ideeën.

Mini Monkey | Margot Visser
Onderneemster

 

Wij doen mee aan de Negenmaandenbeurs omdat dit dé manier is om in contact te komen met de consument. Het is natuurlijk van oudsher de bekendste beurs op het gebied van alles wat met baby’s te maken heeft. Dus voor Joolz is het heel belangrijk dat we hier aanwezig zijn en hier onze toekomstige consumenten kunnen ontmoeten.

Joolz | Hazjar Lotfi el Idrissi - PR

Super leuke beurs gehad waar we ontzettend veel bezoekers kennis konden laten maken met ons merk en producten! Hier moet je bij zijn als babymerk!

Philips Avent | Nico de Kort
Marketing manager

Tijdens de Negenmaandenbeurs hebben we, naast onze stand, veel marketing items ingezet zodat bezoekers ons merk en onze producten makkelijk kunnen vinden. Voor merken die zich richten op de aanstaande moeder is dit hét moment om 1 op 1 contact te maken met de doelgroep – waar vind je dat nog?

Weleda | Kim Goppel 
Brand & PR Manager