Ontmoet ruim 35.000 aanstaande en jonge ouders in 4 dagen
Wil jij jouw merk onder de aandacht brengen bij een koopgerichte doelgroep? Neem dan deel aan de Negenmaandenbeurs – het grootste evenement voor zwangerschap, baby’s en jonge kinderen. Van 18 t/m 21 februari in RAI Amsterdam.
Ontmoet duizenden ouders die actief op zoek zijn naar producten, inspiratie en deskundig advies.

De Mini Club
De Mini Club is een speciaal ingericht gedeelte op de Negenmaandenbeurs, gericht op kinderen van 1 tot 4 jaar en hun ouders. Op ruim 500 m² kunnen peuters vrij spelen, ontdekken en genieten van optredens, terwijl ouders kennismaken met kindvriendelijke merken en producten. Wil je als merk zichtbaar zijn binnen de Mini Club? Dat kan! Er zijn speciale mogelijkheden voor deelname aan dit concept, met een stand in of rond het speelplein of via interactieve activaties.
Feiten en cijfers
35.000
Bezoekers
61%
Is in verwachting
83%
Koopt
€295,-
Gemiddelde besteding
Waarom kiezen voor de Negenmaandenbeurs?
Wat is de kracht van een beursdeelname? In deze video vertellen merken als Bellysisters, World of Mies, BIBS en iCandy waarom zij kozen voor de Negenmaandenbeurs. Ze delen hun verwachtingen, ervaringen en waarom zij andere merken aanraden om ook deel te nemen. Bekijk de video en ontdek wat de beurs voor jouw merk kan betekenen.
Contact met onze salesconsultants
Heb je vragen over deelname aan de Negenmaandenbeurs of ben je benieuwd naar de online mogelijkheden op ons platform dat (aanstaande) ouders het hele jaar door bereikt? Bekijk dan de veelgestelde vragen of neem direct contact op met onze sales consultants. Zij helpen je graag verder en denken met je mee.

Isabel Vermeer-Rotermundt
Senior Sales Consultant