Promotie & zichtbaarheid

Lead generatie, product introductie, het vergroten van de naamsbekendheid en content zijn slechts enkele doelstellingen die centraal kunnen staan tijdens een deelname aan Negenmaandenbeurs.
Ons sales team adviseert graag over de mogelijkheden en middelen die kunnen worden toegevoegd aan de beurscampagne.

BRANDING

RAI LIVE Narrowcasting

Met RAI LIVE Narrowcasting wordt er een video of logo gedurende 10, 20 of 30 seconden op schermen op Negenmaandenbeurs gepresenteerd.
Let op: de beelden worden zonder geluid afgespeeld.
 

Gesponsord artikel op website Negenmaandenbeurs

Vang de aandacht van de doelgroep en vergroot de zichtbaarheid in de markt door kennis te delen via onze beurswebsite. Er kan tekst+beeld artikel geplaatst worden met content die interessant is voor de lezer en bijvoorbeeld tips & tricks bevat. Het artikel linkt naar het Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is.
Vang de aandacht van de doelgroep en vergroot de zichtbaarheid in de markt door kennis te delen via onze beurswebsite. Er kan tekst+beeld artikel geplaatst worden met content die interessant is voor de lezer en bijvoorbeeld tips & tricks bevat. Het artikel linkt naar het Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is.
 

Strip banner

Een stijlvolle manier om het merk te presenteren: een reclamedoek met jou boodschap erop.
 

Bestickering handdrogers

Een bijzonder effectieve manier om de aandacht te trekken is de inzet van stickers op de handdrogers bij de toiletten. Met deze branding vangt de aandacht van de vele toiletbezoekers!
 

Toren

Een echte eye-catcher. Deze vierkante exposuretoren kan perfect worden ingezet voor branding en/of verwijzing. Bezoekers zullen toren zien op het moment dat zij de beurs naderen of verlaten. Afhankelijk van de wensen drukken wij vier verschillende of vier dezelfde doeken voor op de exposuretoren.
 

Vlaggen

Laat het u voor de wind gaan en kies voor baniervlaggen. Een mooie manier om uw merkuiting al voor de entree bij de bezoekers in het oog te laten springen.
 

Vloerstickers

Trek meerdere malen de aandacht van de beursbezoekers: laat de merkuiting of beeld herhaaldelijk terugkomen op de beursvloer door vloerstickers. Geen enkel idee voor vloerstickers is te gek. Denk bijvoorbeeld aan een welkomstboodschap, voetstapjes die de route naar de stand wijzen of zelfs optische illusies.
 

Vrijstaand frame

Presenteer het merk op een professionele manier door de inzet van een vrijstaand frame met doek. Helemaal prettig: doordat het frame vrijstaand is, bepaal zelf de ideale locatie voor de merkuiting.
 

Object in vitrines van draaideuren

Breng het product bij binnenkomst onder de aandacht van de bezoeker door deze tentoon te stellen in de vitrines van twee draaideuren.
 

Poster A3 toilet

Deze posters met een A3 afmeting hangen in frames boven de urinoirs en aan de binnenkant van de toiletdeuren. Er kunnen verschillende boodschappen, foto's of andere uitingen op de posters worden bedrukt.
 

Posterlijsten A0 - binnen (10 lijsten)

De kracht van herhaling. Communiceer een boodschap, deelname en/of standlocatie op posters die zich op verschillende locaties binnen het beursgebouw bevinden. Met de A0 afmeting een grote en opvallende lijst voor de promotionele uiting.
 

Rond doek in frame in entreegebied

Een frame met rond doek in de entree is groots en op passende hoogte. Bezoekers zullen dit in het oog springende design gelijk bij binnenkomst opmerken en daarmee direct in aanraking komen met de merkuiting.
 

Uitgelichte exposant bovenaan online deelnemerslijst

Val extra op door het plaatsen van een bedrijfslogo bovenaan de deelnemerslijst - een van de meest bezochte pagina's op onze beurswebsite. Daarmee linkt men door naar het Company Profile, waar meer informatie over het bedrijf te vinden is. Het logo blijft zichtbaar tot de lijst van de volgende editie online staat.
 

Display banner op de website

Pak de aandacht in aanloop naar de beurs via een banner op onze beurswebsite. De banner met een merkuiting kan al het gehele jaar in aanloop naar de beurs worden ingezet en is ook tijdens de beurs nog zichtbaar. Hiermee komt het merk onder de aandacht van de doelgroep en wordt er traffic naar de website en/of standlocatie gestimuleerd.
 

Vrijstaande banner

Presenteer het merk op een professionele manier door de inzet van een vrijstaande banner.
 

Toilet deur sticker

Deze posters met een A3 afmeting hangen in frames boven de urinoirs en aan de binnenkant van de toiletdeuren. Er kunnen verschillende boodschappen, foto's of andere uitingen op de posters worden bedrukt.
 

Geveldoek

Ga voor premium: pak het groots aan door jouw merk te presenteren op een groot geveldoek. Deze eye-catcher trekt de aandacht van de beursbezoekers en voorbijgangers.
 

Partner content artikel

Claim uw autoriteit met een informatief artikel; denk aan tips & tricks, op de homepage van www.negenmaandenbeurs.nl met uw merk als afzender. Het artikel wordt gepromoot door middel van één Negenmaandenbeurs Facebookpost en een item in de eerstvolgende Negenmaandenbeurs nieuwsbrief.
Binnen het artikel heeft u de mogelijkheid om 2 links naar uw website/ landingspagina te plaatsen zodat u online traffic kan genereren.
 

Hangende banner dubbelzijdig

Met het branden van een hangende banner zorg je ervoor dat jouw merk direct opvalt. Binnen in de entree en hallen beschikken we over meerdere rigging punten waar deze banners aan opgehangen kunnen worden.
 

Banner op luifel van entree C

Deze luifel boven entree C is beschikbaar voor branding. Vanwege het formaat en hoogte is deze banner goed zichtbaar.
 

Trap sticker Holland restaurant

Het Holland restaurant ligt centraal tussen entree C en hal 10,11 en 12.
 

Trap sticker Holland restaurant

Het Holland restaurant ligt centraal tussen entree C en hal 10, 11 en 12.
 

Branding van entree C

De gehele balustrade binnen bij entree C is beschikbaar voor branding.
 

Banner in frame entree C

De banner boven de draaideuren van entree C is een echte eye-catcher. De banner is beschikbaar in diverse formaten.
 

Draaideur sticker entree C

Ga je voor de ultieme 'brand awareness'? Bezoekers zien gegarandeerd bij binnenkomst jouw merk door stickers in de draaideuren.
 

Slagboomreclame

Trek de aandacht van de bezoeker al op het moment dat zij de garage binnenrijden. Slagboomreclame is een effectieve manier om de boodschap over te brengen. Kies voor de slagboomreclame dan bestickeren we alle slagbomen van alle garages.
 

Branding taxi wachtplaatsen

Een mooi moment om de wachtende bezoeker in contact te brengen met het merk. De taxiwachtplaatsen worden dubbelzijdig bedrukt met de merkuiting.
 

Reclamedoek onder luifel

Trek de aandacht van bezoekers door de inzet van een prominent bedrukt droogloopdoek. Dit is een echte eye-catcher! Het doek wordt geplaatst aan de zijkant van de hallen 10 en 11. Met name de bezoekers vanaf parkeergarage P1 en het treinstation zullen uw uiting zien.
 

Geveldoek hal 8

Ga voor premium: pak het groots aan door jouw merk te presenteren op een groot geveldoek. Deze eye-catcher trekt de aandacht van de beursbezoekers en voorbijgangers.
 

Raam sticker hal 9

De raamstickers in hal 9 blijven niet onopgemerkt bij de bezoekers. Breng jouw merk onder de aandacht door deze ramen te branden.
 

Roltrap bestickering Entree C

Laat de bezoeker letterlijk stilstaan bij het merk door de roltrap te laten stickeren.
 

Branding van garderobe entree C

Kies ervoor om een garderobe te branden met de merkuiting, dit zorgt ervoor dat bij iedere bezoeker die zijn of haar jas ophangt en ophaalt in het oog springt.
 

Banner tussen kolommen

Ga voor premium: pak het groots aan door uw merk te presenteren op deze onmisbare banner positie.
 

Stickering hal 12

Het bestickeren van de ramen rondom hal 12 creëert grote zichtbaarheid voor jouw merk. Ideaal voor een sponsor met een thema.
 

Raam sticker Elicium (Z)

Het stickeren van het Elicium (gelegen tussen Entree C en K) creëert grote zichtbaarheid voor uw merk. Zowel de kant van Entree C en K kunnen we op basis van uw wensen bestickeren. Een echte eye-catcher!
 

Hangende banner enkelzijdig

Met het branden van een hangende banner zorg je ervoor dat jouw merk direct opvalt. Binnen in de entree en hallen beschikken we over meerdere rigging punten waar deze banners aan opgehangen kunnen worden.
 

Trap sticker

Een echte eye-catcher! De trap in de entree is een onmisbaar item. Gebruik de treden om jouw boodschap over te brengen op de bezoeker. Het bestickeren van de trap wordt regelmatig in een pakketvorm gebruikt.
 

Hangende lichtbox

Wil jij met jouw merk opvallen in de entree? Ga voor deze lichtgevende banner. De banner komt tot leven door het licht van binnenuit. De banners zijn beschikbaar in verschillende formaten.
 

Billboard

Pak het groots aan en laat ons billboards op voet bedrukken. Een billboard is groot en hoog en dus al vanaf afstand goed te zien. Er zijn twee zijdes, elk voor een andere uiting.
 

Leads

Logo in online deelnemerslijst op website

Ga voor extra zichtbaarheid in de digitale deelnemerslijst en plaats een bedrijfslogo naast de naamvermelding. Het logo linkt door naar het eigen Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is.
 

Toren

Een echte eye-catcher. Deze vierkante exposuretoren kan perfect worden ingezet voor branding en/of verwijzing. Bezoekers zullen toren zien op het moment dat zij de beurs naderen of verlaten. Afhankelijk van de wensen drukken wij vier verschillende of vier dezelfde doeken voor op de exposuretoren.
 

Spiegelstickers in de toiletten

Een goed moment om de aandacht van de bezoeker te trekken. Ze zullen uw merkuiting zien terwijl ze de handen wassen en zich opfrissen. U kunt verschillende boodschappen, foto's of andere uitingen op de stickers laten drukken.
 

Uitgelichte exposant bovenaan online deelnemerslijst

Val extra op door het plaatsen van een bedrijfslogo bovenaan de deelnemerslijst - een van de meest bezochte pagina's op onze beurswebsite. Daarmee linkt men door naar het Company Profile, waar meer informatie over het bedrijf te vinden is. Het logo blijft zichtbaar tot de lijst van de volgende editie online staat.
 

E-newsletter prijsvraag

Een prijsvraag in ons e-newsletter plaatsen is een sympathieke manier om een merk of product onder de aandacht te brengen. Na afloop van de actie wordt de winnaar bekend gemaakt en krijg hij/zij de beschikbaar gestelde prijs thuisgestuurd. Onze Online Specialist denkt graag mee over de inhoud van de winactie.

Promopoint: Promotioneel flyerteam (max. 4 pers.)

Laat een gebrieft team het merk, product of boodschap promoten. Dit team kan ingezet worden om bezoekers naar de stand te sturen of om de dialoog over het merk op gang te brengen. Door het uitdelen van bijvoorbeeld samples of flyers komen zowel aankomende als vertrekkende bezoekers in contact met het merk.
 

Display banner op de website

Pak de aandacht in aanloop naar de beurs via een banner op onze beurswebsite. De banner met een merkuiting kan al het gehele jaar in aanloop naar de beurs worden ingezet en is ook tijdens de beurs nog zichtbaar. Hiermee komt het merk onder de aandacht van de doelgroep en wordt er traffic naar de website en/of standlocatie gestimuleerd.
 

Uitvouwbare beursplattegrond: Logo en standnummer naast plattegrond

Zorg ervoor dat bezoekers minder moeite hoeven te doen om de stand te vinden door het logo en standnummer naast de plattegrond te plaatsen.
 

Reclamedoek onder luifel

Trek de aandacht van bezoekers door de inzet van een prominent bedrukt droogloopdoek. Dit is een echte eye-catcher! Het doek wordt geplaatst aan de zijkant van de hallen 10 en 11. Met name de bezoekers vanaf parkeergarage P1 en het treinstation zullen uw uiting zien.
 

Promopoint: Plaatsing van een promotioneel object

Promoot het merk door het plaatsen van een marketingobject naar keuze, zoals een bestickerde auto of opblaasbaar voorwerp in de buurt van de hoofdentree. Een opvallende manier om in de aandacht van de bezoeker te komen en de dialoog over het merk op gang te brengen.
 

Banner in digitale nieuwsbrief

Een opvallende banner in de Negenmaandenbeurs e-nieuwsbrief is de perfecte manier om de aandacht van uw publiek te trekken. Dit is een effectieve manier om kennis te delen en de boodschap, het merk of het product van uw bedrijf voor en na het evenement te presenteren.
 

Social Media post

Zet het merk in de spotlight en maak gebruik van ons netwerk op Social Media door een pots vanuit ons kanaal te plaatsen. De post bestaat uit een korte tekst en een afbeelding.
 

Online prijsvraag

Een winactie is een sympathieke manier om het merk of product onder de aandacht te brengen. We geven de mogelijkheid om een winactie op te zetten die zowel op Facebook als in de nieuwsbrief draait. De winactie bereikt daardoor zowel de volgers van onze Facebookpagina als de nieuwsbriefabonnees.

Uitvouwbare beursplattegrond: Advertentie

Plaats een advertentie op de voorzijde van de beursplattegrond en wees het eerste wat bij de uitgifte van de beursplattegrond bij de bezoeker in het oog springt.
 

Advertorial in digitale nieuwsbrief

Vergroot uw zichtbaarheid in de markt en trek de aandacht van uw bestaande en potentiële klanten door een advertorial in de digitale beursnieuwsbrief. Dit geeft u de mogelijkheid om kennis te delen en uw boodschap, merk of product te presenteren voorafgaand en na afloop van het evenement.
 

Billboard

Pak het groots aan en laat ons billboards op voet bedrukken. Een billboard is groot en hoog en dus al vanaf afstand goed te zien. Er zijn twee zijdes, elk voor een andere uiting.
 

Sales

Uitgelicht product op homepage website

Een product om onder de aandacht te brengen? Dat kan door deze uit te lichten op de homepage van onze beurswebsite. De foto van het product linkt door naar het Company Profile waar meer informatie over het bedrijf te vinden is. Er worden slechts enkele producten tegelijkertijd uitgelicht.
 

Promopoint: Promotioneel flyerteam (max. 4 pers.)

Laat een gebrieft team het merk, product of boodschap promoten. Dit team kan ingezet worden om bezoekers naar de stand te sturen of om de dialoog over het merk op gang te brengen. Door het uitdelen van bijvoorbeeld samples of flyers komen zowel aankomende als vertrekkende bezoekers in contact met het merk.
 

Promopoint: Plaatsing van een promotioneel object

Promoot het merk door het plaatsen van een marketingobject naar keuze, zoals een bestickerde auto of opblaasbaar voorwerp in de buurt van de hoofdentree. Een opvallende manier om in de aandacht van de bezoeker te komen en de dialoog over het merk op gang te brengen.
 

Banner in digitale nieuwsbrief

Een opvallende banner in de Negenmaandenbeurs e-nieuwsbrief is de perfecte manier om de aandacht van uw publiek te trekken. Dit is een effectieve manier om kennis te delen en de boodschap, het merk of het product van uw bedrijf voor en na het evenement te presenteren.
 

Advertorial in digitale nieuwsbrief

Vergroot uw zichtbaarheid in de markt en trek de aandacht van uw bestaande en potentiële klanten door een advertorial in de digitale beursnieuwsbrief. Dit geeft u de mogelijkheid om kennis te delen en uw boodschap, merk of product te presenteren voorafgaand en na afloop van het evenement.