Veelgestelde vragen - Tickets

Tickets kunnen gekocht worden via deze website.

Nee. We hebben geen korting voor 65+.

Kinderen zijn ook van harte welkom.
Kinderen tot en met 4 jaar zijn gratis, kinderen van 5 t/m 16 jaar betalen € 5,00 voor een toegangsticket.

Eventuele acties worden via onze maandelijkse E-newsletter en op social media bekend gemaakt.

Je kunt een ticket kopen via de ticketpagina.

Tijdens het evenement kun je tickets ook kopen bij de ingang.

Ja. Negenmaandenbeurs 2025 werkt met tickets per dag en datum. Tickets geven alleen toegang tot het evenement op de datum dat op het tickets staat vermeld.

U kunt maximaal 10 tickets online bestellen.

Via de Negenmaandenbeurs website kan gemakkelijk online een ticket gekocht worden. In de bestelmodule kan er worden aangegeven hoeveel tickets er nodig zijn. Na het voltooien van de bestelling wordt er via e-mail een e-ticket verstuurd.

Dit is het toegangsbewijs. Je kunt je e-ticket laten scannen vanaf je smartphone voor toegang tot de beurs. Heb je geen smartphone? Print dan je e-ticket uit en neem het mee. Het e-ticket heeft een unieke barcode die slechts eenmalig gebruikt kan worden, dus kopiëren is zinloos.

Heb je tickets gekocht, maar ben je deze kwijt of heb je ze niet ontvangen? Je kunt de gekochte tickets gemakkelijk opnieuw laten verzenden.
Ga naar consumer.paylogic.nl/tickets en vul op deze pagina je e-mailadres in.
Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit e-mailadres worden dan nogmaals aan jou toegestuurd.

Nee. Dit hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen vanaf je smartphone.

Ja. De e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.

Nee. Het ticket voor de Negenmaandenbeurs geeft alleen toegang tot de Negenmaandenbeurs. Op zaterdag 17 februari start de Huishoudbeurs, voor € 7,50 extra kun je ook de Huishoudbeurs bezoeken. Selecteer dan De Huishoudbeurs upgrade in de ticketshop. Dit Upgrade-ticket is alleen geldig i.c.m. een Negenmaandenbeurs ticket voor 17 februari!

Voor problemen bij het bestellen van een ticket ga naar: Customerservice Paylogic.

Het is mogelijk de datum van je tickets te wijzigen. Daarvoor wordt eenmalig een service fee (à € 2,95) in rekening gebracht.

Procedure

  • Klik in de bevestigingsmail van de bestelling onderaan op de knop 'Bestelling Beheren'.
  • Op de Bestelpagina kies je voor 'Meer acties'.
  • Kies 'Tickets wijzigen'.
  • Selecteer de tickets die je wilt wijzigen en klik op ‘Akkoord’.
  • Selecteer de tickets voor de andere datum en voldoe de betaling (service fee).

Het is niet mogelijk reeds gekochte tickets te annuleren.
Bij aankoop van de tickets kan bij de ticketprovider kan een verzekering worden afgesloten om voor verschillende situaties restitutie te kunnen ontvangen.