Veelgestelde vragen - Tickets

Bekijk voor de actuele prijzen op de ticketpagina.
Kinderen zijn ook van harte welkom.
Kinderen tot en met 4 jaar zijn gratis, kinderen van 5 t/m 16 jaar betalen € 5,00 voor een toegangsticket.

Eventuele acties worden via onze maandelijkse E-newsletter en op social media bekend gemaakt.

Je kunt een ticket kopen via de ticketpagina.

Tijdens het evenement kun je tickets ook kopen bij de ingang.

Ja. Negenmaandenbeurs 2025 werkt met tickets per dag en datum. Tickets geven alleen toegang tot het evenement op de datum dat op het tickets staat vermeld.

Er kunnen maximaal 10 tickets online besteld worden.

Via de Negenmaandenbeurs website kan gemakkelijk online een ticket gekocht worden. In de bestelmodule kan er worden aangegeven hoeveel tickets er nodig zijn. Na het voltooien van de bestelling wordt er via e-mail een e-ticket verstuurd.

Dit is het toegangsbewijs. Het e-ticket kan worden gescand vanaf een smartphone voor toegang tot de beurs.
Geen smartphone? Print dan het e-ticket en neem het mee. Het e-ticket heeft een unieke barcode die slechts eenmalig gebruikt kan worden, dus kopiëren is zinloos.

Tickets gekocht, maar deze zijn kwijt of niet ontvangen?
Gekochte tickets kunnen gemakkelijk opnieuw verstuurd worden.
Ga naar consumer.paylogic.nl/tickets en vul op deze pagina het e-mailadres in.
Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit e-mailadres worden dan nogmaals toegestuurd.

Nee. Dit hoeft niet. Het e-ticket kan bij de entree gescand worden vanaf een smartphone.

Ja. De e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.

Nee. Het ticket voor de Negenmaandenbeurs geeft alleen toegang tot de Negenmaandenbeurs.

Op zaterdag 22 februari 2025 start de Huishoudbeurs, voor € 8,95 extra kun je ook de Huishoudbeurs bezoeken. Selecteer dan De Huishoudbeurs upgrade in de ticketshop. Dit Upgrade-ticket is alleen geldig i.c.m. een Negenmaandenbeurs ticket voor 22 februari 2025!

Voor problemen bij het bestellen van een ticket ga naar: Customerservice Paylogic.

Het is mogelijk de datum van de tickets te wijzigen. Daarvoor wordt eenmalig een service fee (à € 2,95) in rekening gebracht.

Procedure

  • Klik in de bevestigingsmail van de bestelling onderaan op de knop 'Bestelling Beheren'.
  • Op de Bestelpagina kies voor 'Meer acties'.
  • Kies 'Tickets wijzigen'.
  • Selecteer de tickets die gewijzigd moeten worden en klik op ‘Akkoord’.
  • Selecteer de tickets voor de andere datum en voldoe de betaling (service fee).
$(text-tickets-ruilen)

Het is niet mogelijk reeds gekochte tickets te annuleren.