Ook in 2024 is de Negenmaandenbeurs hét evenement waar aanstaande en kersverse ouders alles kunnen vinden op het gebied van zwangerschap en baby’s. Met informatie, inspiratie en goede aanbiedingen worden zij optimaal voorbereid op het ouderschap. Als merk móet je hierbij zijn! Negenmaandenbeurs 2024 vindt plaats van 14 en tot en met 17 februari 2024 in hal 10, 11 en 12 van RAI Amsterdam en ook zal weer toegankelijk zijn via entree C. We verwelkomen je daar graag als exposant!
Deelnemen
Standbouwpakketten

Startersplein (4 m2)

Hip & Happening (4 m2)

≥ 9 m2 incl. 'Huisje'

≥ 12 m2 incl. 'Houtbouw'

≥ 15 m2 Eigen standbouw
Uw doelstellingen
Een succesvolle deelname begint bij het stellen van duidelijke doelstellingen. Wat wil je bereiken en wanneer beschouw je jouw deelname als een succes? Onze experts kunnen je helpen de doelstellingen van jouw bedrijf te bereiken, zowel online als offline. Of het nu gaat om het stimuleren van de verkoop, het vergroten van de naamsbekendheid, het opbouwen van netwerken of het genereren van leads; wij helpen je graag met het bedenken van een plan om dit te realiseren.

Branding
Maak een onuitwisbare indruk. Negenmaandenbeurs biedt een platform dat je kan helpen jouw merk onder de aandacht te brengen en jouw imago te versterken. Bereik je bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Leads
4 beursdagen plus kansen gedurende het hele jaar; Negenmaandenbeurs helpt je een groot aantal (internationale) leads te genereren. Bereik jouw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Relatiebeheer
Ontmoet jouw huidige klanten en nieuwe, potentiële klanten face-to-face tijdens Negenmaandenbeurs. Bouw aan je netwerk door een onvergetelijke ervaring te bieden. Bereik jouw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Sales
Boost jouw sales tijdens Negenmaandenbeurs door in contact te komen met veel bedrijven. Bereik je bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.
Wij stellen graag samen met jou een plan op om dit te bewerkstelligen.
Exposanten over Negenmaandenbeurs
Ik doe mee omdat ik tijdens de Negenmaandenbeurs van mijn klanten persoonlijk de feedback op mijn producten kan ontvangen. Daarnaast kan ik persoonlijk goede instructies geven aan de consumenten, zodat ze het product op een juiste manier kunnen gebruiken. Naast mijn fysieke aanwezigheid op de beurs heb ik ook een online campagne via de Negenmaandenbeurs ingezet, daarmee heb ik de brand awareness kunnen verhogen. De samenwerking met de Negenmaandenbeurs heb ik als super positief en professioneel ervaren. Een heel leuk en enthousiast team met goede ideeën!
Mini Monkey | Margot Visser
Onderneemster
Wij doen mee aan de Negenmaandenbeurs omdat dit dé manier is om in contact te komen met de consument. Het is natuurlijk van oudsher de bekendste beurs op het gebied van alles wat met baby’s te maken heeft. Dus voor Joolz is het heel belangrijk dat we hier aanwezig zijn en hier onze toekomstige consumenten kunnen ontmoeten.
Joolz | Hazjar Lotfi el Idrissi - PR
Super leuke beurs gehad waar we ontzettend veel bezoekers kennis konden laten maken met ons merk en producten! Hier moet je bij zijn als babymerk!
Philips Avent | Nico de Kort
Marketing manager
Tijdens de Negenmaandenbeurs, afgezien van onze stand, hebben we een heleboel marketing items ingezet. Alles zodat de bezoeker onze stand, ons merk en onze producten heel gemakkelijk kan vinden op de beurs. Ik denk dat het voor een heleboel merken die zich richten op de aanstaande moeder ontzettend interessant is om deel te nemen aan de Negenmaandenbeurs. Het is het ultieme moment om met je doelgroep in contact te komen en echt 1 op 1 een kwalitatief contact realiseren, want waar vind je dat nog.
Weleda | Kim Goppel
Brand & PR Manager
Neem contact met ons op
4 Zekerheden bij deelname aan Negenmaandenbeurs

Advies

Experts

Locatie
