Ontmoet ruim 50.000 (aanstaande) ouders onder één dak!

Van 20 t/m 24 februari 2019 vindt voor de 34e keer het grootste evenement op het gebied van zwanger zijn, baby’s en jonge ouders plaats in RAI Amsterdam. Negenmaandenbeurs is een ijzersterk podium voor uw productdemonstraties, verkoop en de kans om te kijken hoe uw (nieuwe) product wordt ontvangen door het publiek.

 

Deelnemen aan Negenmaandenbeurs 2019 »

 

 

Top 4 redenen voor deelname aan de Negenmaandenbeurs

Directe verkoop

Realiseer uw verkoopdoelstellingen op de Negenmaandenbeurs. Afgelopen editie deed maar liefst 85% van de bezoekers een aankoop met een gemiddelde besteding van € 158,-.

Marketing

Deelnemen aan de Negenmaandenbeurs geeft u de mogelijkheid om met duizenden klanten in contact te komen. Wat brengt uw klant naar uw stand, waarom kopen zij uw producten en wat vinden zij er van? Ga in gesprek met de bezoeker en profiteer, ook nog nadat de beurs voorbij is, van deze waardevolle informatie.

Naamsbekendheid

Laat ruim 50.000 bezoekers kennismaken met uw merk en uw (nieuwste) producten. Eén van de belangrijkste bezoekredenen is de oriëntatie op nieuwe producten en diensten. Bezoekers komen om informatie te verzamelen, te proberen en ervaringen en inspiratie op te doen. Deelnemen aan de Negenmaandenbeurs is uw kans om uw product in de spotlights te zetten.

Kennis & informatie

(Aanstaande) ouders zijn continu op zoek naar informatie voor en over hun baby. Bent u dé aangewezen partij om de kennis van vaders en moeders (in spe) bij te spijkeren, bijvoorbeeld op het gebied van voeding of ontwikkeling? Breng uw merk dan onder de aandacht door deel te nemen aan een Mama Masterclass, Facebook live sessie of boek een timeslot op het podium.

Exposanten over Negenmaandenbeurs 2018

Feiten & Cijfers Negenmaandenbeurs 2018 (bezoekers)

 

Vraag alle feiten & cijfers van Negenmaandenbeurs 2018 aan »

Paviljoens

Naast reguliere deelname met eigen standbouw of uniforme bouw in de hallen, kunt u ook kiezen voor deelname op/in één van de volgende pleinen of paviljoens. Paviljoens zijn gecentreerde gebieden met een thema. De Negenmaandenbeurs organiseert hier de standbouw. Voorafgaand aan de beurs krijgen de paviljoens extra media-aandacht via diverse communicatiekanalen zoals: nieuwsbrieven, social media en website

Puur Baby Plaza

Puur Baby Plaza in hal 8 is dé plek voor (aanstaande) ouders die hun kind graag gezond, verantwoord en 'groen' zien opgroeien.

Peuter Plein

45% van de Negenmaandenbeurs bezoekers heeft al (jonge) kinderen. Op het Peuter Plein - dat wij in 2017 met ca. 20 bedrijven met succes hebben geïntroduceerd, kunnen zij terecht voor producten en activiteiten voor kinderen van 1-4 jaar.

Webshop Straat

In de Webshop Straat in hal 11 komt de visuele shopwereld tot leven. Perfect als u in 'real life' kennis wilt maken met uw webshopbezoekers.

Baby Shopping Plaza

Perfect voor starters: Baby Shopping Plaza in hal 11. U vindt hier laagdrempelige marktkraampjes, perfect voor de verkoop van leuke (baby) hebbedingen.

Modeshow

Een walk met uw nieuwe kinderwagen of uw nieuwste positiemode op het hoofdpodium? Dat kan en de organisatie wordt u volledig uit handen genomen.

Nieuw: Negenmaandenbeurs Villa

U vindt hier alle producten die genomineerd zijn voor de Baby Innovation Award. Ook kunnen bezoekers hier terecht voor de Expert Lounge, Papaklas Lounge, de Geboortekaartjes Straat, workshops, 3- en 4D echo’s en de Mama Masterclasses.

Expert Lounge

(Aanstaande) ouders zijn op zoek naar advies en informatie. Informeer hen op dit plein over voeding, verzorging, gezondheid, bevallen, verloskundigen/kraamzorg, financiële zaken, opvoeding, veiligheid etc.

Geboortekaartjes Straat

In de Geboortekaartjes Straat kunt u samen met andere aanbieders uw geboortekaartjes/website presenteren.

Mama Masterclasses

Geef een workshop of Mama Masterclass! Informeer (aanstaande) ouders in een half uur over uw product/onderwerp.

Hip & Happening (nieuw)

Hip & Happening is hét paviljoen voor de startende ondernemer. Deelnemen aan dit paviljoen kan wanneer u:

  • Maximaal 2 jaar ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel
  • Handzame producten aanbiedt voor (aanstaande) ouders
  • Tegen relatief lage kosten toch graag zijn/haar product of dienst wil presenteren & toetsen bij het grote publiek

 

Hoe valt uw merk op tussen uw concurrenten?

Deelname aan een beurs is dé perfecte manier om in contact te komen met uw doelgroep. Maar wist u dat deelname nog zoveel meer te bieden heeft? Zowel tijdens de beurs als gedurende de rest van het jaar kan het voor een groot media bereik zorgen. Wij helpen u graag met het realiseren van uw (year round) doelstellingen door u uw merk zowel offline als online in de schijnwerpers te zetten.

Wat past het beste bij uw merk?

  • Sponsoring & concepting
    Unieke zichtbaarheid van uw merk? Sponsor beursactiviteiten of lanceer een concept dat speciaal ontwikkeld is voor uw bedrijf.
  • Online branding & lead generation
    Onze online advertising mogelijkheden zijn het gehele jaar beschikbaar. Denk aan een op maat gemaakte online campagne op onze beurswebsite, via social media kanalen of de maandelijkse nieuwsbrief.
  • Video
    De ideale manier voor een productdemonstratie, informatievoorziening of kennisdeling. Ons professionele videoproductie team neemt de video voor u op en geeft advies over waar en hoe u de video in kunt zetten.
  • Indoor- & outdoor branding
    Verwelkom de bezoekers met banners, billboards, vlaggen of een promopoint met personeel.
  • Print
    Simpel & effectief communiceren? Maak bijv. gebruik van een positie op de uitvouwbare beursplattegrond, die door 99% van de beursbezoekers wordt gezien.

Heeft u vragen?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Er zijn mogelijkheden voor elk budget, we helpen u graag verder!

Marja Horstman

Marja Horstman

Sales Consultant


m.horstman@rai.nl

020 549 17 62

06 152 24 936

Heeft u interesse?

Lees meer over de promotionele mogelijkheden

Download »

Tarieven

Tot 1 juni 2018 vroegboektarief

Vanaf 1 juni 2018 regulier tarief

Na het invullen van het aanvraagformulier ontvangt u de volgende informatie direct per e-mail:

  • E-magazine deelnemen aan Negenmaandenbeurs 2019
  • Feiten & Cijfers 2018
  • Informatie Baby Innovation Award
  • Inlog exposantenportaal waar u de meest belangrijke informatie kunt vinden over de beurs

Deelname aan een beurs is een hele investering in tijd en geld, en voor veel exposanten is het geen dagelijkse kost. Wij hebben veel ervaring op dit gebied en staan voor u klaar om u te helpen.

Marja Horstman

Marja Horstman

Sales Consultant

m.horstman@rai.nl

020 549 17 62

06 152 24 936

Exposanten over Negenmaandenbeurs

Gezellige en vrolijke beurs. Mooie gelegenheid om de doelgroep 'first moms' persoonlijk te bereiken!

Billy & Lilly

De RAI heeft ook dit jaar weer een zeer professionele en succesvolle Negenmaandenbeurs neergezet. Wij zijn als exposant zeer tevreden, maar vooral de bezoekers lieten weten het weer een zeer geslaagd dagje uit te vinden met voor elk wat wils op zwanger- en babygebied. Mede door de goede organisatie en voorbereidingen kan dit evenement tot een succesvolle Negenmaandenbeurs worden bestempeld! Voor ons als Prénatal blijft dit een belangrijke én leuke manier om in touch te komen met onze primaire doelgroep.

Nadine van Doorn, Prénatal Moeder & Kind BV

De Negenmaandenbeurs is hét podium voor een merk om zich te presenteren aan het publiek.

Petit & Jolie