Negenmaanden shop

Negenmaanden is uitgegroeid tot dé toonaangevende beurs in de babybranche. We brengen vraag en aanbod al jarenlang succesvol bij elkaar, onder de naam Negenmaanden gaan we onze bezoekers ook online de mogelijkheid bieden om toffe merken en producten te ontdekken en aan te schaffen.

Waarom een Negenmaanden Shop?

De Negenmaandenbeurs bezoeker vraagt specifiek om waar ze nieuwe producten, trends en innovaties op één plek kunnen terugvinden. Met de Negenmaanden Shop bieden we niet 4 beursdagen maar het hele jaar door de nieuwste producten ‘onder één dak’.

Daarom gaat Negenmaanden een Shop lanceren: Retael.com is de dienstverlener die dit mogelijk maakt. De shop is een online warenhuis (shop in shop) vergelijkbaar met een Bol.com, Amazon of Zalando. Bekijk een demo via onderstaande button.hop

DEMO

Bereik van de Negenmaanden Shop

Door gebruik te maken van de marketingkanalen van de Negenmaandenbeurs – socials, nieuwsbrieven, website – brengen wij jouw nieuwe producten direct onder de aandacht van duizenden aanstaande en kersverse ouders. Het fysieke event en het online platform sluiten hiermee naadloos op elkaar aan.

Instagram:        9.100+ volgers
Facebook:        32.000+ fans
Nieuwsbrief:     66.000 abonnees, maandelijks verstuurd (9x per jaar)
Website:           gemiddeld 100.000 unieke bezoekers en 250.000 pageviews per maand
Fysiek event:    30.000 bezoekers in 4 dagen

Wat biedt de Negenmaanden Shop?

  • Vergroot uw afzetmarkt en omzet door verkoop op de Negenmaanden Shop.
  • Extra bereik door mee te liften op de marketingkanalen van de Negenmaanden Shop (nieuwsbrieven, socials, advertenties en naadloos laten aansluiten van de fysieke en digitale beurs).
  • De mogelijkheid tot het uitbrengen van een shoppable beurs catalogus/magazine (denk aan de sinterklaas gids van Bol.com).
  • Verlenging zichtbaarheid van 4 dagen op de beurs naar 365 dagen per jaar online.
  • Retargetting kans voor uw beurs assortiment dat u overhoudt ook na de beurs nog te verkopen.
  • No-Cure-No-Pay: er wordt alleen commissie afgedragen bij een geleverd product.
  • Integratie in Negenmaandenbeurs website met gemiddeld 100.000 unieke bezoekers per maand.
  • Eenvoudige ‘onboarding’ en koppeling met uw eigen systeem.

U krijgt een verkoper account om te kunnen verkopen op de Negenmaanden Shop. De Negenmaanden Shop wordt geleverd en gehost door onze partner Retael.com. Als u wilt verkopen op de Negenmaanden Shop gaat u samen met ons een samenwerking aan met Retael.com.
Tijdens een onboarding meeting zullen we uw eigen systeem koppelen en het productassortiment synchroniseren. Door middel van standaard API-verbindingen kunnen de volgende e-commerce sites eenvoudig worden aangesloten.

Ook staan de volgende platformen op de planning om in de nabije toekomst aangesloten te worden: Shopware, Lightspeed, Salesforce. Mocht uw business van een van deze platformen afhankelijk zijn kunt u dit aangeven en kan de prioritering van de ontwikkeling van de koppeling worden aangepast.

Tegen extra kosten is een op maat integratie ook mogelijk. Handmatig uploaden van een (kleiner) assortiment kan altijd.

Hoe gaat het verkopen op de Negenmaanden Shop in zijn werk?

Na het onboardingsgesprek en opzetten van de koppeling zullen de producten gepubliceerd worden op de Negenmaanden Shop. Daarna heeft u de mogelijkheid om zelf alle zaken verder te configureren binnen uw account, zoals verzendkosten en orders beheren en productselecties samen te stellen. Zo kunt u bijvoorbeeld producten uitsluiten die wel beschikbaar zijn op uw eigen site.

Orders worden ook altijd doorgestuurd naar uw eigen systeem, zodat ze in reguliere fulfilment worden meegenomen.

Wat vragen wij?

1. Twee online meetings:
a. Kennismakingsgesprek (45min) met onze partner Retael.com. Virtuele afspraak via Google Meet opgezet door Retael.com. Doel: bepalen complexiteit koppeling met uw systeem, demo en mogelijkheid tot stellen van vragen
b. Onboarding meeting (45 min) met onze partner Retael.com. Virtuele afspraak via Google Meet opgezet door Retael.com. Doel: aanmaken verkoper account, systemen koppelen en configureren, testen, assortiment publiceren op de Negenmaandenbeurs.
c. Onboarding kost eenmalig 149,- euro.
2. De kosten bedragen een commissie a 12% plus de transactiekosten per geleverd product. Bij grote volumes zijn afspraken voor kortingen mogelijk.
3. In assortiment een selectie aanbrengen uit bestaande en nieuwe producten & trends